[Openbaar] Supernatural Liars

Dit is voor RPGs vanaf 3 spelers!
Bericht
Auteur
Inge
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-04-2014 21:42

#31 Bericht door Inge » 14-04-2014 22:42

[b]Kiki Carter[/b]

Voor een klein moment was ze verzonken in gedachten, over vanalles en nog wat. Ten eerste over Rahl; hij was wel zo'n type die stoer deed tegenover anderen maar ze merkte wel dat hij vrij zachtaardig was. Althans tegen haar. Daarna veranderde ze van onderwerp; dit hele gedoe leek wel meer dan alleen toeval. Er klopte hier iets niet aan. Met bedenkelijke blik hing ze met haar kin in haar handpalm en had ze haar vingertoppen tegen haar lippen aan gezet. Rahl's woorden zorgden ervoor dat ze uit haar gedachtes schoot, ze schrok weer waardoor een klein briesje voorbij vloog. "Dacht ik een rustig begin op school; krijg ik dit gedoe weer." doelend op Rahl's woorden en het briesje wat net voorbij kwam. "We zullen maar gewoon het beste er van maken.." zei ze zachter terwijl ze even zuchtte en wat naar hem keek. "Maar wat 'mankeer' jij dan?" vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze haar armen op de leuning van haar stoel legde, met haar kin erop leunde en nieuwsgierig op zijn antwoord wachtte.

xAnouk
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 12-04-2014 17:40

#32 Bericht door xAnouk » 15-04-2014 18:17

Rahl Khan

Kiki gaf aan dat ze er maar het beste van moesten maken en hij mompelde even wat onverstaanbaars. Hij wist niet zeker of dit zo luchtig opgevat kon worden, naar zijn mening was het allemaal even wat ernstiger dan hieruit allemaal bleek. Ze wilde nu van hem weten wat hij mankeerde. Hij haalde zijn schouders even op en keek haar aan.
“Ik weet het niet, volgens mij heb ik niets, ik heb in ieder geval nog helemaal niets gemerkt.” Zei hij zachtjes tegen haar, lichtelijk baalde hij er wel van, dus iedereen kon iets, behalve hij? Wist hij veel dat hij wel iets had, maar dat hij het nog niet ontdekt had.

Inge
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-04-2014 21:42

#33 Bericht door Inge » 15-04-2014 22:51

@ Rahl

[b]Kiki Carter[/b]

Ze merkte pas later dat ze het misschien een beetje luchtig opvatte, Rahl mompelde wat in zichzelf. Ze negeerde het maar gewoon en zonk wat in gedachte terwijl ze opnieuw naar buiten keek. Waarom ze zich hierover zo druk maken? Zij zelf had er vrij weinig last van. Ze dacht opnieuw na en zuchtte licht. Nou oke, misschien had ze er tóch vrij veel last van.
Haar blik draaide zich automatisch naar Rahl toen hij zijn schouders ophaalde. Haar wenkbrauwen gingen langzaam omhoog om zijn opmerking. "Dan wordt het tijd dat we dat gaan ontdekken toch?" zei ze met een lachje. "Want als jij net zo'n raar gevoel hebt als ons dan moet er ook wat aan de hand zijn met jou." voegde ze eraan toe met een grinnik en daarna een grijns. Haar grijns verdween echter toen ze merkte dat hij er wel van baalde. Dat kwam allemaal nog wel, misschien is het iets wat zich niet makkelijk toont.

xAnouk
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 12-04-2014 17:40

#34 Bericht door xAnouk » 16-04-2014 16:59

Rahl Khan

Het werd volgens Kiki eens tijd om te ontdekken wat hij kon. Want als hij net zo’n raar gevoel had als zij hadden, dan moest er met hem ook wat geks zijn. Hij knikte even, daar had ze zeker gelijk in. Stel voor dat hij alleen iets heel dufs kon? Dan sloeg hij pas een flater…
“Hoe heb jij het ontdekt wat je kunt?” Vroeg hij nu nieuwsgierig aan haar, of zou het bij haar toevallig zijn geweest? Hij dacht er even over na en niet zo heel erg veel later ging de bel. Hij pakte het boek wat hij nog dicht op zijn tafel had liggen en schoof die in zijn lege tas, meteen stond hij op.
“Was dit ook jouw laatste les?” Vroeg hij aan Kiki.

Inge
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-04-2014 21:42

#35 Bericht door Inge » 16-04-2014 17:53

[b]Kiki Carter[/b]

Ze keek ondertussen op haar mobiel en begon met haar boeken op te ruimen, ze legde haar tas op tafel en keek dan weer naar Rahl. Hij vroeg hoe zij erachter was gekomen en ze moest er even bij denken. "Hmm. Toen ik voor eerst, na m'n bewusteloosheid, boos/gefrustreerd werd. Ik zat in de keuken te eten en m'n ouders begonnen te zeuren over hoe voorzichtig ik moest doen en toen.. Ja. Werd ik boos, de ramen vlogen open en er ontstond een soort mini tornado in de keuken.." zei ze met een klein lachje. Het klonk belachelijk maar zo was het helaas wel.
Bij de bel stond ze op, gooide haar tas over haar schouder heen en schoof haar stoel aan. "Ehm, eigenlijk niet maar ik heb vrijstelling dus ben niet bepaald verplicht om te gaan enzo naar de volgende lessen." zie ze schouderophalend. "Hoezo?" vroeg ze daarna nieuwsgierig met een kleine glimlach aan Rahl.

xAnouk
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 12-04-2014 17:40

#36 Bericht door xAnouk » 16-04-2014 20:02

Rahl Khan

Ze gaf aan wanneer ze het voor het eerst ontdekt had, gewoon toen ze boos werd, er was een tornado in de keuken ontstaan.
“Volgens mij namen ze je dat niet in dank af, of wel?” Vroeg hij met een grinnik. Hoewel ze net nog ontkent had dat ze het kon, bevestigde ze het nu toch. Dan wist ze het toch van zichzelf. Hij glimlachte een klein beetje, ze was heel netjes aangelegd eigenlijk, ze schoof haar stoel netjes aan, hij keek even naar zijn eigen stoel die schots en scheef achter de tafel stond. Hij gaf het ding een duwtje en sloeg daarna zijn rugzak over zijn schouder heen.
Ze vroeg hem waarom hij wilde weten of ze vrij had of niet.
“Dan kunnen we even wat gaan drinken en een plan de campagne opstellen, want volgens mij gaat de rest geen toenadering zoeken zo te zien.” Sprak hij, hij rekte zich even uit en keek Kiki daarna nog even aan.

Inge
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-04-2014 21:42

#37 Bericht door Inge » 16-04-2014 21:24

[b]Kiki Carter[/b]

Ze schudde lachend haar hoofd toen hij vroeg of haar ouders het haar dankbaar waren. "Niet bepaald, het was een troep binnen. Maar ze hadden het niet bepaald in de gaten dat ik het was. Ik tegen die tijd ook niet maar daarna gebeurde het elke keer." zei ze op het einde wat teleurgesteld. Ze was ondertussen al begonnen met lopen en legde haar hand op haar andere arm. "Eerlijk gezegd praat ik hier nooit met iemand over die niet hetzelfde meemaakt zegmaar. Ik wordt liever geen freak genoemd en al die dingen." zei ze een beetje zachter met een klein glimlachje. Ze was wel opgelucht dat ze nu tenminste iemand had die haar wel kon begrijpen, ze moest er niet aan denken om het met haar ouders of zusje erover te hebben.
Ze knikte daarna een beetje bedenkelijk om zijn idee. "Nog net geen soort van huiswerk-date dus." zei ze lachend, plagend bedoeld terwijl ze slapjes tegen zn buik sloeg toen hij zich uitrekt. "Nee grapje hoor. Ik pak even me jas uit me kluisje, zie ik je buiten? Heb de auto bij dus je kunt wel meerijden als je wilt." zei ze vriendelijk met een kleine glimlach terwijl ze vlug naar haar kluisjes liep en haalde haar jas eruit. Ze stak snel haar armen in de mouwen, deed haar tas opnieuw over haar schouder en liep richting de uitgang naar de parkeerplaats.

xAnouk
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 12-04-2014 17:40

#38 Bericht door xAnouk » 16-04-2014 21:44

Rahl Khan

Haar ouders vonden het niet bepaald leuk dat ze dat had gedaan, maar toen hadden ze het allemaal nog niet doorgehad, dat kwam pas later, hij hoorde de teleurgesteldheid door in haar stem. Ze vond het niet bepaald fijn dat ze die kracht had.
Hij liep naast haar mee met grote stappen, af en toe kwam hij een van zijn maten tegen die tegen zijn schouder stompten of hem een high-five gaven. Hij was behoorlijk populair bij zijn vrienden. Ze hoorden af en toe bij de populaire gasten, maar meestal waren ze te bad-ass voor hen. Ze deden dingen die de populaire jongens niet deden, daardoor waren ze ook wat gevreesd.
“Ach, ik denk dat ik misschien net zo goed een freak ben, al moet ik nog even uitvinden wat voor een freak.” Sprak hij zacht tegen haar terug, omdat hij niet wilde dat ze dat in de gangen zouden horen dat hij stiekem een freak was.
Op zijn idee antwoordde ze dat het nog net geen huiswerk-date was. “Pas op met wat je zegt, straks ruïneer je mijn status.” Plaagde hij haar nu. Hij voelde haar hand tegen zijn buik en hij duwde haar daarop met zijn schouder lichtelijk opzij.
Hij mocht met de auto mee van haar en hij knikte, vaak ging hij zelf lopend naar school dus dat was prima. Hij knikte toen ze eerst haar jas moest pakken en dan zag hij haar buiten. Zelf liep hij ook naar al naar zijn kluis en haalde zijn leren jas eruit en schoot die al lopend aan, ze stond al bij de uitgang en hij kwam naar haar toe.
“Zo, klaar om te gaan.” Sprak hij.

Inge
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-04-2014 21:42

#39 Bericht door Inge » 16-04-2014 22:15

[b]Kiki Carter[/b]

Ze merkte al snel op dat hij wel een status had hier. Heel wat vrienden, beetje van die stoere types, hij fluisterde over het hele freak gebeuren. Ze kon er wel even om lachen. Zelf had ze totaal geen status, gewoon een normale meid met enkele vriendinnen die verder ook niks bijzonders waren. Zijn volgende opmerking ging over dat 'huiswerk-date' gebeuren, dat ze op moest passen of zijn status werd verpest. Ze kon er wel om lachen, puur omdat hij liet merken dat hij haar ook aan het plagen was. Lachend schudde ze haar hoofd.
Toen ze eenmaal buiten stond haalde ze haar auto-sleutels uit haar jaszak en haar telefoon uit haar broekzak. Snel stuurde ze nog een berichtje en stopte net haar telefoon weg toen ze zich omdraaide bij Rahl's woorden. "Yup, let's go." zei ze met een kleine glimlach en draaide haar sleutels wat om haar wijsvinger terwijl ze zich weer omdraaide en naar de auto liep. De auto ging van het slot af, haar tas gooide ze op de achterbank en zelf stapte ze in aan de bestuurderskant. Ze startte de auto alvast en wachtte rustig tot hij aan de passagierskant was ingestapt tot ze aanreed.

xAnouk
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 12-04-2014 17:40

#40 Bericht door xAnouk » 16-04-2014 22:37

Rahl Khan

Gelukkig kon ze wel om zijn flauwe grapjes lachen, de populaire meiden vonden niets grappig, daarom had hij ook zo’n hekel aan Valentina, ze was te populair. Ze zei dat ze zouden gaan nadat ze haar telefoon had weggestopt, hij had die van hem niet eens aangehad, alsnog zou daar waarschijnlijk niets boeiends op staan.
“Hoe doet je zusje dat nu eigenlijk?” Vroeg hij aan haar, aangezien ze net nog aangegeven had dat ze een zusje had, die moest toch ook mee met de auto? Hij stapte in de auto en sloeg de deur dicht.

Plaats reactie