[Openbaar] Supernatural Liars

Dit is voor RPGs vanaf 3 spelers!
Bericht
Auteur
Inge
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-04-2014 21:42

#41 Bericht door Inge » 16-04-2014 22:56

[b]Kiki Carter[/b]

Ze zette de radio zachter voor het geval dat hij nog iets te zeggen had, en het kwam nog van pas ook. Ze begon zachtjes te lachen toen ze eenmaal wegreed. "Mijn zusje heeft een vriend waar ze mee kan liften en de bus stopt serieus recht voor onze deur." zei ze met een klein glimlachje naar hem. "Ze rijdt meestal alleen 's-ochtends mee. Geen zorgen." voegde ze er maar aan toe voor de zekerheid. Ze reed richting het centrum en stond stil bij een stoplicht waar ze nog wel even stil konden staan. "Weet jij een terrasje waar we kunnen zitten om over deze freakshow te praten?" vroeg ze op een gegeven moment. "Zonder dat je status verpest wordt als iemand je ziet met een doodnormaal meisje natuurlijk." voegde ze er plagend aan toe. Ze lachte een keer en keek een keer naar hem maar focuste zich al snel weer op het stoplicht.

xAnouk
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 12-04-2014 17:40

#42 Bericht door xAnouk » 16-04-2014 23:11

Rahl Khan

Ze vertelde over haar zusje die een vriend had waar ze mee kon liften en de bus stopte voor hun deur. “Handig.” Zei hij met een glimlach tegen haar. Hij moest zich geen zorgen maken, daardoor haalde hij zijn schouders even op. “Deed ik dat dan?” Sprak hij met een grijnsje tegen haar. Hij keek af en toe even naar buiten om vervolgens weer naar Kiki te kijken. Ze wilde weten of hij een terrasje wist waar ze over de freakshow konden praten. Hij leek even na te denken.
“Een terrasje is natuurlijk veel te riskant voor mijn status.” Grinnikte hij nu tegen haar.
“Ik zat te denken aan dat oude barretje aan de hoofdstraat, het is daar altijd rustig, dan kunnen we tenminste over deze freakshow praten zonder dat we uitgelachen of afgeluisterd worden, ik denk namelijk dat het nog best wel riskant is, dat het echt iets heftigs is waardoor we niets meer herinneren.” Daar was hij wel bang voor namelijk.

Inge
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-04-2014 21:42

#43 Bericht door Inge » 17-04-2014 16:12

[b]Kiki Carter[/b]

Ze hing wat voorover, met haar armen over het stuur terwijl ze aan het wachten was tot het stoplicht op groen sprong. Ze schudde echter zachtjes lachend haar hoofd bij zijn opmerking dat hij zich er geen zorgen over maakte. Na enkele minuten sprong het stoplicht eindelijk op groen en reed weer rustig door richting het centrum. Met een opgehaalde wenkbrauw een verbaasde grijns keek ze voor een moment opzij naar hem. "Voor je Facebook-status?" zei ze plagend en lachte naderhand. Ze knikte toen hij het idee gaf om naar het oude barretje aan de hoofdstraat te gaan. Ze nam na enkele meters de afslag richting de bar en knikte. "Ik denk inderdaad dat dat het beste is." zei ze gauw terwijl ze zich concentreerde op de weg. "Ik denk dat het.. verzamelen van mensen en gaves even voor gaat op het verzinnen van hoe of wat er met ons is gebeurd. Ik bedoel, we zijn ons geheugen niet voor niks kwijt." zei ze op een serieuze toon en parkeerde uiteindelijk langs de weg, zette de handrem erop en haalde de sleutel eruit. "Daar zijn we dan." zei ze met een kleine grijns. Ze graaide haar tas van de achterbank en stapte uiteindelijk uit de auto, deed de auto op slot en liet de sleutels in haar tas vallen.

xAnouk
Newbie
Berichten: 37
Lid geworden op: 12-04-2014 17:40

#44 Bericht door xAnouk » 18-04-2014 21:32

Rahl Khan

Ze vermaakten zich prima met z’n tweeën. Hij ging aan een tafeltje in de hoek zitten. Er was plek voor twee personen en verder was het stil in de bar, er zaten twee mannen aan de bar, stamgasten zo te zien. Nog voor hij zichzelf goed en wel gestationeerd had, kwamen daar al een groep van vier van zijn vrienden aan. Hij kreunde zacht even, hier had hij nu precies geen trek in. Ze trokken vier stoelen naar hun tafeltje en klopten hem even op zijn rug.
“Hee maat.” Spraken ze op olijke toon. Twee van de vier staken een sigaret op, iets wat mocht in de bar waar ze nu waren.
“Wie is dit? Hé meissie, hoe heet je?” Hij wist dat ze dit deden om hem te plagen.

Inge
Newbie
Berichten: 45
Lid geworden op: 09-04-2014 21:42

#45 Bericht door Inge » 19-04-2014 18:02

[b]Kiki Carter[/b]

Ze keek even rond toen ze eenmaal binnen was. Ze kende het niet, ze was er wel vaker langsgekomen maar ze is nooit echt naar binnen gegaan. Ze volgde hem naar het tafeltje, zette haar tas op de grond en hing haar jas over de stoel heen. Ze ging rustig zitten en keek nog wat rond tot het moment dat ze merkte dat het wat drukker werd. Het waren vrienden van Rahl, en ze waren nog met hun 4-en ook. Ze haalde haar wenkbrauwen wat op toen ze ook nog lieten blijken dat ze bij hen kwamen zitten, hoezo beschamend. Ze legde haar arm op de tafel, zette haar elleboog van de andere arm erbij en krabde wat aan haar achterhoofd terwijl ze hun blikken probeerde te ontwijken. Wat moeilijk ging aangezien haar blik meteen naar een van hun ging toen ze om haar naam vroegen, ze plaagden haar en ze besloot maar gezellig mee te doen. Hopend dat ze zo snel weer weg gingen. "Ligt eraan hoe het met jullie status zit, Rahl noemt me ook altijd 'Hé' maar als het anders zit mogen jullie me wel gewoon Kiki noemen." zei ze zachtjes lachend, plagend bedoeld terwijl ze voor een moment wat naar Rahl keek en keek dan weer wat voor zich uit. Ze probeerde door haar neus te ademen maar de rook van de sigaretten belemmerde haar luchtwegen, niet bepaald fijn. Ze had het niet zo met sigaretten maar besloot er niet over te gaan zeuren, zo'n verpester was ze nou ook weer niet.

Plaats reactie